دغدغه‌ی حضور موفق و پر هیاهو در تنها شبکه اجتماعی فعال در ایران از آن چیزهایی است که ذهن بسیاری از کسب و کارها را درگیر خود کرده و برای بسیاری از افراد القابی مثل دیجیتال مارکتر یا اینستاگرام مارکتر را به همراه داشته است. ما اعتقاد داریم که هیچ فرمول دقیق و مدونی برای موفقیت در این مدیوم وجود ندارد و هر کسی ادعایی در این رابطه کرد، شما باور نکنید! من علی پوربافرانی به همراه علیرضا پورعابدین عزیز این گفتگوی زنده را به موضوع اینستاگرام قرص موفقیت ندارد اختصاص دادیم و از حواشی، قوانین نانوشته و موضوعات مرتبط با این موضوع گفتیم، با ما همراه باشید.

لایو «اینستاگرام قرص موفقیت ندارد» در تاریخ دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ راس ساعت ۹:۳۰ شب در اینستاگرام برگزار شد و در انتهای این متن قرار گرفت، سوالی داشتید در قسمت دیدگاه با من در میان بگذارید! برای مشاهده ویدیو باید VPN را روشن نگه دارید، ویدیو در کانال یوتیوب محتواتراپی بارگذاری شده است. 😎

فایل صوتی این گفتگو رو در کانال تلگرام محتواتراپی خواهید یافت. در ادامه این متن خلاصه‌ای از این گفتگو را با هم مرور خواهیم کرد.

اینستاگرام قرص موفقیت ندارد!

بررسی دلایل و شرایط موفقیت سیک رسانه در اینستاگرام

  • برای موفقیت در اینستاگرام باید چه کرد؟
  • چه کنم که تعداد فالوئرهام زیاد بشه؟
  • چرا هر چقدر زحمت می‌کشم به اندازه کافی نتیجه نمی‌ده؟

این سوالات، پرتکرارترین درخواست‌های من در طول هفته است. همه کسایی که این سوالات رو از من می‌پرسند انتظار دارند که یک جواب مشخص، سر راست و کوتاه بشنوند و خیلی راحت قرص موفقیت در اینستاگرام رو به دست بیارند.

جالب‌تر اینجاست که اگه چرخی در اینستاگرام بزنید پیج های زیادی وجود دارند که مدعی هستند قرص موفقیت در اینستاگرام را در اختیار دارند و می‌توانند به شما هم هدیه کنند!

اینستاگرام قرص موفقیت ندارد

اینستاگرام قرص موفقیت ندارد

برای اینکه صورت مسئله را بهتر بفهمیم اول لازم است کمی از سوژه دور شویم تا بتونیم تمام قد نگاهش کنیم. اینستاگرام مارکتینگ چیزی نیست که در دانشگاه تبیین شده باشد. تمام کسانی که درباره اینستاگرام مارکتینگ حرف می‌زنند یا تجربه شخصی خودشان را منتقل می‌کنند یا سعی می‌کنند مسیر پیج‌های موفق را مهندسی معکوس کنند و جزئیاتی که باعث موفقیت یک پیج اینستاگرام می‌شود را کشف کنند.

خب؛ مشکل کجاست؟!

مشکل از آنجایی شروع می‌شود که در کنار هم قرار دادن تمام جزئیات یا تکرار تجربه‌ها، الزاما ما را به نتیجه دلخواهمان در اینستاگرام نمی‌رساند!

هم در اینستاگرام مارکتینگ و هم در موضوعات دیگر جزئیاتی وجود دارد که کسی پیرامون آنها حرفی نمی‌زنذ و احتمالا بسیاری موارد ابدا قابل ذکر نیستند. این موضوع باعث می‌شود ما با تعداد زیادی آدم سرخورده در جامعه روبه‌رو باشیم که وقت و انرژی و پول خودشان را طبق نسخه موجود هزینه کردند و از نتیجه به دست آمده سرخورده و عصبانی هستند.

در این لایو من علیرضا پورعابدین با علی پوربافرانی به مدت یک ساعت گفتگو کردم و در این گفتگو سعی کردم دلایل و تجربیات خودم رو بیان کنم که چرا «اینستاگرام قرص موفقیت ندارد» شنیدن این دلایل و تجربیات علاوه بر اینکه دید شما را نسبت به صورت مسأله بهبود می‌بخشد؛ می‌تواند روزنه‌های جدیدی را در ذهن شما برای پیدا کردن مسیر درست اینستاگرام مارکتینگ باز کند.


سوال یا ابهامی بود در دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید.