همه چیز در کنار هم معنا پیدا می‌کند، اگر تولیدکننده محتوا هستید ولی برای توزیع آن برنامه‌ای ندارید، بزودی باید به فکر جمع کردن کسب‌وکارتان باشید. هماهنگی و تطبیق با استانداردهای موتورهای جستجو برای جذب مخاطب و کسب رتبه از کلیدی‌ترین نکاتی است که یک تولید کننده محتوا باید از آن سردربیاورد! حسب تجربه‌ی ۶ ۷ ساله‌ی من در تولید محتوا، یک محتواپیشه همواره باید یک سئو کار حرفه‌ای و خبره را در کنار خودش داشته باشید تا در یافتن کلمات کلیدی مناسب و خلق محتوای سئو شده او را یاری کند. من علی پوربافرانی به همراه محمد شهپری عزیز این گفتگوی زنده را به موضوع محتوای سئو شده چه ویژگی‌هایی دارد اختصاص دادیم و از حواشی، قوانین نانوشته و موضوعات مرتبط با این موضوع گفتیم، با ما همراه باشید.

لایو محتوای سئو شده چه ویژگی‌هایی دارد که در تاریخ سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ راس ساعت ۹:۳۰ شب در اینستاگرام برگزار شد و در انتهای این متن قرار گرفت، سوالی داشتید در قسمت دیدگاه با من در میان بگذارید! برای مشاهده ویدیو باید VPN را روشن نگه دارید، ویدیو در کانال یوتیوب محتواتراپی بارگذاری شده است. 😎

فایل صوتی این گفتگو رو در کانال تلگرام محتواتراپی خواهید یافت. در ادامه این متن خلاصه‌ای از این گفتگو را با هم مرور خواهیم کرد.

محتوای سئو شده

چه ویژگی‌هایی دارد…

این بحث سرشار از نکته است، نکاتی ریز که تک تک آنها تنها با تجربیات و کار حرفه‌ای متخصص‌های این زمینه درهم آمیخته. در این لایو سعی کردیم به سبک پرسش و پاسخ تجربیات خودمان را در زمینه تولید محتوای سئو شده در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم. مباحث و جزییات زیادی در این گفتگو مطرح شد، عناوین هر یک را در ادامه می‌توانید بخوانید و پیشنهاد می‌کنم ویدیوی این گفتگو را با دقت مشاهده بفرمایید.

محتوای سئو شده چه ویژگی‌هایی دارد

محتوای سئو شده چه ویژگی‌هایی دارد

قبل از مشاهده این گفتگو تمامی اطلاعات و داشته‌های خود را راجع به SEO کنار بگذارید و تجربیات مستند این ویدیو را با دقت دنبال کنید.

  • مرور جزییاتی از Article Structured Data که به تازگی در روند تست صفحات مورد توجه قرار گرفته است.
  • چرا باید محتوا را سئو کنیم؟
  • کلمه کلیدی چیست و برای تدوین یک محتوای از کجا باید شروع کنیم؟
  • تعداد کلمه کلیدی در یک مطلب سئو شده
  • لینک‌سازی یا تولید محتوا؟ کدامیک را برای سئو کردن در نظر بگیریم؟
  • بودجه بندی تولید محتوا و بک‌لینک در پروژه ها
  • حجم محتوای متنی مناسب برای انتشار در وبسایت‌ها چقدر باشد تا استاندارد‌های سئو رعایت شود؟
  • محتوای متروک چیست و چطور باید برای کاهش حجم آنها برنامه‌ریزی کنیم؟
  • چالش کپی‌رایتینگ و تولید محتوای سئو شده
  • جایگاه H1، H2، H3 در متن‌های سئو شده
  • اندازه فونت‌ها در محتوای سئو شده چقدر مهم است؟
  • چالش سبز کردن یوست در وردپرس
  • خوانایی محتوا و تاثیر آن در تولید محتوای سئو شده
  • فاصله و نیم‌فاصله
  • تفاوت برچسب (تگ) و دسته‌بندی در تولید محتوا
  • روش no-index کردن برچسب ها
  • تکرار کلمه کلیدی در عنوان، یکبار؟! دوبار؟! یا بیشتر…
  • بروزرسانی و بازنشر مطالب قدیمی تاثیری در سئو دارد؟
  • لینک داخلی چیست؟
  • درج مدیا در محتوای سئو شده چه تاثیری دارد؟
  • آیا کد Embed و درج آن در سئو شدن محتوا تاثیر دارد؟
  • روی هاست، آپارات یا یوتیوب؟ ویدیوهایمان را روی کدامیک آپلود کنیم؟
  • سئو کردن ویدیو را چگونه انجام دهیم؟
  • انتشار نوشته در تاریخ‌های گذشته برای سایت مفید است یا مضر!
  • از AMP استفاده کنیم یا خیر!
  • و…