اینکه چه محتوایی خوب است و چه محتوایی بد به خیلی چیزها بستگی دارد، اینکه چه محتوایی با کیفیت است و چه محتوایی بیکیفیت هم همینطور! هر یک از این صفات در یک جایگاه معین و مشخص ملاک و معیار قضاوت برای تولیدکننده و حتی ارائه دهنده محتواست… من علی پوربافرانی به همراه سامان فائق عزیز این گفتگوی زنده را به موضوع محتوای خوب، محتوای بد، محتوای جلف اختصاص دادیم و از حواشی، قوانین نانوشته و موضوعات مرتبط با این موضوع گفتیم، با ما همراه باشید.
فایل صوتی این گفتگو رو در کانال تلگرام محتواتراپی خواهید یافت. در ادامه این متن خلاصهای از این گفتگو را با هم مرور خواهیم کرد.
محتوای خوب، محتوای بد، محتوای جلف
درک صحیح از موقعیت، شرایط، امکانات و البته ذائقهی مخاطب همواره از مهمترین المانها برای سنجش یک محتواست، یک محتوای با کیفیت یا یک محتوای خوب هر یک دیدگاهی متفاوت را میطلبند و باید با نگرشی ساختارمند و البته منصفانه به این جریان نگریست.
- مالک اصلی محتوا مخاطب است یا تولیدکننده آن؟!
- در شبکههای اجتماعی چه خبر است؟ محتوا خوب چه تعبیری دارد؟
- بررسی ماموریت واحد روابط عمومی در پروسه تولید محتوا
- ویژگیهای محتوای خوب
- ویژگیهای محتوای با کیفیت
- در شرایط بحرانی و غیرقابل پیشبینی چه رویکردی در قبال تولید محتوا داشته باشیم؟
- دلیل انتخاب محتوای بیکیفیت برای کسبوکارها
- بررسی تعریف مخاطب در معنای عام، خاص و در بُعد کوچکتر در شبکههای اجتماعی
- تفاوت و تداخل میان مخاطب و بازار هدف و مشتری
- هدف از تولید محتوا دیده شدن است یا…!؟
- تفاوت فن و مخاطب
- چرا خرید یک تصمیم تلخ است؟
- تولید محتوا برای کم ریسک نشان دادن پروسه خرید است!
- تفاوت خلاقیت و جلف بودن در تولید محتوا