همچنان در روزهای قرنطینه کرونا مصادف شده با بهار ۱۳۹۹ هستیم و من، علی پوربافرانی از این فرصت استفاده کرده و طبق هماهنگی انجام شده با علی واثقی مدیر و موسس ایمالز emalls.ir سعی کردم گفتگویی با محور کسب‌وکار در یک بازه ۴۰ دقیقه‌ای با این دوست قدیمی خودم داشته باشم.

قبل از هر چیز باید بگم که علی واثقی رو از دوران دانشگاه میشناسم، سال ۸۳ تا ۸۷ رو با هم بودیم و خاطرات زیادی باهم داریم، علی بلافاصله بعد از دانشگاه اقدام به راه اندازی ایمالز کرد و خب الان که این گفتگو انجام شده ایمالز در رتبه ۴۷ ایران (طبق آمار الکسا) قرار داره.

ویدیوی این لایو که در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ در اینستاگرام اجرا شد و در انتهای این متن قرار گرفت، سوالی داشتید در قسمت دیدگاه با من در میان بگذارید!فقط توجه کنید که برای مشاهده ویدیو باید VPN رو روشن نگهدارید، ویدیو در یوتیوب بارگذاری شده 🙂

گفتگو با علی واثقی مدیر ایمالز

در این گفتگو سعی کردم به ابعاد مهمی بپردازم و به کسانی که قصد راه اندازی انواع فروشگاه‌های آنلاین رو دارن پیشنهاد می‌کنم حتما قبل از هر اقدامی این ویدیو رو ببینید.

در ابتدای مسیر سعی کردم روش و مدل کاری ایمالز رو بدونم و از علی خواستم جزییاتش رو برام توضیح بده، در ادامه سعی کردم اطلاعات و آمار و ارقام بازار رو بدونم و البته تاثیر مشکلات کرونایی و اقتصادی رو درش درک کنم!

و نهایتا سعی من بر این بود که راجع به این موضوعات در این گفتگو با علی واثقی گفتگو کنم.

  • بدونم هزینه‌های راه اندازی یک فروشگاه آنلاین چقدر میشه؟
  • اینکه چقدر باید هزینه کرد تا یک فروشگاه آنلاین راه اندازی بشه
  • اینماد چیه؟
  • راه گرفتن اینماد چیه؟
  • فروشگاه‌ها برای پیوستن به ایمالز چه کارهایی رو باید انجام بدن؟
  • کسب‌وکارهای خانگی کجای کار ایمالز هستند؟
  • هزینه راه اندازی یک فروشگاه چقدره؟
  • تاثیر ایمالز بر SEO فروشگاه چقدره؟
  • چرا مشاغل خدماتی توسط ایمالز پوشش داده نمیشه؟
  • رقبای ایمالز چه گروه هایی هستند؟
  • چالش و دردسر‌های اصلی فروشگاه‌ها بعد از پیوستن به ایمالز چیه؟
  • مشکلات رمز پویا و چالش امنیت چه تاثیری بر روند خرید و فروش کاربران داشته!
  • و…


امیدوارم از این گفتگو لذت ببرید و اون رو به اشتراک بگذارید.